Frida in action!

så har helgen spenderats i korta drag:

jobb-> skynda, skynda, skynda-> fixa sig i ordning -> lagfest -> somna försent

Stiga upp för tidigt-> åka bil till brände (vars i tusiken ligger brände?), vi körde 1 timme fel men hann till matchstart iallafall -> fotbollsmatch i hettan(!!!!) 3-0 till oss -> kort bad i trehörningen och en fika hos momme och moffe -> hemma = sova, äta -> började måla mitt rum (bild på de hela kommer senare)-> natt klockan 01.30

jobb-> jesper -> träffa amanda -> åka till bergsan och äta middag -> målade lite -> åka till pappa-> se film med tina och amanda -> och nu ligger man här och sammanfattar kvällen :)

Måste säga att jag haft en trevlig helg, lite jobbigt med att jobba, lite drygt att måla och lite för varmt på fotbollsmatchen men annars är jag ganska nöjd med min helg :) Lagfesten var riktigt trevlig, bra musik, bra lekar och helt enkelt bra folk!!
Även roligt att Amanda ankommit till Skellefteå, (för er som inte vet så är det en tjej som kommer ifrån Sundsvall och hon kommer till ske-å för att stå i mål i vårt innebandy lag) dock lite tråkigt att hon just och pass missade fredagens partaj:(
men det kommer mer gånger :)

kommer som sagt bilder på mitt rum, men har bara hunnit ta en bild på min toa :)
sämst bild menmen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0