Tina - dopingkontroll

Eftersom vi har haft cup i helgen så var dagen träning inställd men vissa (jag, Frida, AJ och Lisa) bestämde sig för att fara dit och leka lite & träna skott osv. Tur var väl det! Efter ca 10 minuter kommer en dopingkontrollant som är där för att dopingtesta 4 stycken från Skellefteå Innebandy. Hade vi inte varit där så hade klubben förmodligen fått böta en summa pengar. Så vi sänker 1 liter vatten, kissar så vänligt och så var det färdigt! Ungefär.

Kan även berätta att idag är väl en såkallad "Första dag i mitt nya liv". Många har frågat varför och jag kan berätta att det beror på att jag ska prova på en diet för att gå ner några kilon. Detta gör jag endast för att bli lättare och snabbare. Hade det inte varit för innebandyn hade jag inte gjort det här, men jag vill verkligen satsa och det här är något som jag känner behövs om jag ska nå mina drömmar! För er som är lite skeptiska och tror att jag har problem med maten osvosv kan jag säga att det har jag INTE. Ni som känner mig vet hur mycket jag älskar mat och kan intyga om att detta inte kommer att spåra ur. Mina föräldrar och tränare är väl informerade och vi är alla överrens över mitt beslut.

Vi får se hur mycket uppdatering som kommer ang. detta men nått kommer ni säkert att få läsa.


Det bästa som finns & jag älskar det

NIGHT

Kommentarer
Postat av: Elin

svar: jag förstår dig!

men hur går det då, kommer du att klara det?=)

jag funderar att haka på dig jag är också sugen på att testa.

2009-09-01 @ 10:43:56
URL: http://eelinbackstrom.blogg.se/
Postat av: Elin

Sv: Okej jag håller alla tummar i hela världen, jag ska stötta dig :-)

Jag vet men jag tänkte ta det under november uppehållet :-) så då får du bli min mentala coach! & lärare, sound great? ;-)

2009-09-01 @ 15:05:34
URL: http://eelinbackstrom.blogg.se/
Postat av: ell

varsegod:*

jag kommer ha det värre än dig då ;)

2009-09-01 @ 16:25:38
URL: http://eelinbackstrom.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vad kör du för diet?=)

2009-09-01 @ 23:05:22
URL: http://skelljess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0