Frida: Dunisar

Kom nyss hem från skolan efter en väldigt kort dag, vi hade tydligen sovmorgon i morse...något jag och ett par till missat. Så då satt vi där som ett häng slagna krigare och väntade på att den ända lektionen vi hade kvar skulle börja. Menmen har iallafall paddlat mig hem nu och framför mig har jag några timmar av skrivande på Hemtentan vi har i Samhälls. Har dock tagit på mig mina duntofflor och har bra musik spelandes ut ur högtalarna så nu känns det lite bättre. Osköööön


Ikväll Träning->Jesper


Pappa har nu seriöst börjat prata om en utlandsresa över JUL, skulle ljuga om jag inte sa att de är en lockande tanke.

Kommentarer
Postat av: emooos

ALLTSÅ JAG HATAR JULEN TA MIG LÅNGT BORT HÄR I FRÅN

2009-12-02 @ 19:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0