Frida: En chans att vila

För er som undrar hur det gick med skolarbetet igår så hann jag just och pass lämna in mitt arbete. 00.00 stod klockan på när jag skickade in det. Spännande!

För er som undrar
om vad som händer på bloggen, så har jag gjort om lite utan att prata med Tina. Så det blir nog bara något som stannar en kortare tid här men vi ser väl.

För er som undrar om jag vad jag har gjort ikväll så kan jag tala om för er att jag inte gjort ett skit! Och det är nog det jag behöver MEST just nu. Så det var väldigt gött!

För er som undrar så kommer jag infinna mig på jobbet imorgon och på kvällen hos min pojkvän :)


Sen vill jag även passa på att gratta Svenska innebandy damerna till VM-guld. Utklassning kallas det!




Nu ska jag lyssna på bra musik och må gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0