Frida: Ha det fint tjejer!

Jag åt den bästa möjliga frukostonen i morse, två lussebullar och en pepparkaka. Kanske inte det nyttigaste sättet att starta dagen på men gott var det iallafall! Fikade dock lite för länge så jag fick bråttom som tusan till skolan, menmen de var det värt.

Glömde skriva ett inlägg igår så jag tänkte uppdatera er lite kring de också. Jag tog ju sprutan i förr går och mådde ju rätt bra efter men igår blev jag risigt. Trött, febrig och riktigt slö i kroppen. For ändå några timmar av sömn senare på vår Mentala träning och efter den hade dm match mot clemens (vinst!).

Sen är det ju en speciell dag idag också, den 9/12. Det var nämligen 11 månader sen jag blev tillsammans med min pojkvän :) Så jag är väldigt glad och tacksam att jag har honom!





Slutligen så ska jag önska Tina och co. en trevlig resa! Kör försiktigt och ta det lugnt där nere! kommer sakna er brudar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0