Frida: Hemma och myser

Dom flesta ungdomarna i Skellefteå mellan åldrarna 18-19 år befinner sig ikväll på Station 8, vilket inte alls är mina planer för kvällen :) Och lika glad är jag ändå! Jag kommer däremot befinna mig på en annan gata i stan, nämligen den gata Jesper bor på (ruskigt anonymt). Där blir det mys framför tv för hela slanten och det vankas ett gäng bra filmer!

Morgon dagen kommer se ut ganska likt som dagen, vakna, jobba, träna, sova och så även Måndag och Tisdag. MenMen här klagar man inte, utan pengar som klingar glatt på kontot ger vi tummen upp till.

Kan även kort sammanfatta julen som jag är väldigt nöjd med :) Fick god mat, härliga julklappar och sen har jag en underbar familj och släkt som jag fått spenderat lite mer tid än vanligt med. Tänkte lägga ut lite bilder på mina julklappar men det får bli en imorgon om tiden tillåter det!




Bilderna ovan är två av mina klappar som jag fick av Susanne och Jesper, ärligt talat så tror jag att det var en liten pik :) Skumtomtar och Lysemilk är nämligen två personliga favoriter!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0