Frida: JAG ÄR KLAR!

Pust och stön, efter alla jäkla timmar så är jag äntligen klar. Det går inte att beskriva känslan tror jag, de bästa ordet jag kan hitta på är LÄTTNAD! fast det känns 1000 gånger bättre än så.

Nu: Slänga alla papper som har med det här arbetet att göra (förutom inlämningen förstås;) )-> Packa-> Försöka hinna se en serie-> Dricka vatten -> Packa det jag glömde förra gången -> Jesper Arrives -> Vi lägger oss tidigt -> sover, sover, sover -> Jag vaknar halv 5 -> Åker till sthlm -> Spelar innebandy -> Sover -> Äter -> Lär mig massa -> flyger hem på söndag -> Först då kommer jag att blogga igen.

Hörs på söndag, ha det fint till dess!!















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0