Frida: Mission - Hitta Julkänslan

Tjeena :)

Vaknade på toppen humör imorse, för vet ni vad? JULAFTON MORGON!!!!!! Känns lite skumt för julkänslan har inte riktigt än smygit in så därför spelas det massvis med Jul musik ur högtalarna. Tyvärr så har jag bara dom traditionella, så har ni någon bra jullåt som ni håller på, Snälla berätta!

Som ni märkt har jag inte riktigt varit på aktiv dom senaste dagarna och kommer nog inte heller vara det dom kommande. För enligt mig så handlar julen om att vara med sina nära och kära, äta godmat och må bra. Sen är det ju bara jul en gång på år så därför prioriterar jag det.

När det gäller inhandlingen av julklappar så är jag nästan klar, bara en ända klapp som inte hittat hem ännu. Det är en klapp som skall vara med och spelas om i julklappsspelet. En ny del på Julafton som ska invigas, det ser jag fram emot!

Sitter nu och knaprar hårdbröd och dricker vatten (man tag väl vad man haver) och ska strax fara på gymmet med Smurf (Lina Ö). Efter det blir det stan med min bror för att stötta han vid julklapps köpen och köpa min kvarstånde. Mot kvällen blir det träning, men inte vilken träning som helst: Hockey. Kan inte påstå att jag är en talangz direkt, hahaha tror att det blir att gå mycket på vilja ikväll!

Nu måste jag skynda mig så jag inte missar bussen :)

Men ha en riktigt GOD JUL och ETT GOTT NYTT ÅR!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0