Frida: Mitt sköna vinter land






Vaknade i morse och såg att det hade snöat i natt!! Det är nog bland de mysigaste som finns att titta ut genom fönstret och titta på snön. Sen har jag en massa fina minnen från vintertider så de gör det bara ännu bättre. Det är ju 1 December idag också och de gör det ju kanske ännu lite mysigare! För snart är det jul här i vårt hus hopptjallalaaa (osv).

Har även under dagen kommit på två nya saker jag önskar mig i julklapp, haha och bara så ni vet som skriver jag det inte för att jag tror att ni bryr er, utan för att ni kanske får lite inspiration själva om vad ni önskar er eller kanske för att om jag har tur så kikar min mamma in och snappa upp nått ;)



Så dom två nya önske-klapparna är en mixer (för framtiden) och en I Curl från Babyliss som jag egentligen inte alls behöver, men vem har sagt att man måste önska sig nått nödvändigt ;)

Kommentarer
Postat av: emoos igen

frida har locktången och den är inget jag ritkgit rekomenederar...

2009-12-02 @ 19:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0