Frida: Multivitamin

Hej, hoppas ni har det bra! Själv har jag det rätt tufft med skolan. Skulle igentligen jobba ikväll men det fanns inte en möjlighet att jag skulle lämna in det här arbetet i tid då. Så min underbart snälla bror hoppade ställde upp, tack och bock :)

Fast det lär ändå inte bli en speciellt rolig kväll. Har gjort klart 2 av 4 MEGA frågor men ett gott tecken är väl att jag är på god väg på de resterande frågorna. När man sitter så här i timmar och pluggar utom att göra nått så måste iallafall jag ha något att äta eller dricka, så Multivitamin har varit mitt ända hopp. Den är dock slut nu :( mamma fixade fram skumtomtar och det duger mer än väl som ersättning gör multin :)


Kanske slänger in ett inlägg senare ikväll, om jag blivigt klar med uppgifterna :) vi får väl se!
Ha en trevlig kväll!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0