Frida: Tomtar och Troll

I skellefteå i dagsläget: Det slutar aldrig snöa och om man lyssna på väderprognoserna så kommer det fortsätta på samma sätt. Man kan ju fråga sig om det är bra eller dåligt, men personligen har jag inget bra svar. Sjukt mysigt samtidigt som det inte är en H-vete att gå utanför dörren, ut till snöstormen.

På jobbet (Boda Borg): Full fart med Tomtar och troll som är ett special event nu under mellandagarn. Fina priser till dom som lyckas knäcka gåtan och till hjälp har man en tomte som strosar omkring och ger bra tips. Problemet är då bara att trollen kommer försöka förstöra. En ganska härlig grej som anordnats under dom här dagarna och ni är varmt välkomna upp och köra (ingen smyg reklam här nä ;) ) Även fast det är rätt ball att jobba under dom här dagarna så tror jag inte riktigt att jag blir tagen på så stort allvar när jag skuttar omkring där inne i berget i klädd en tomtedräkt. Ärligt talat så ser jag nog rätt risig ut men känner ni för att få er ett riktigt gott skratt så är det bara att komma in och ta er en titt på mig i min tomtedräkt.

Frida inför nyårs: Sjuuukt taggad, förväntasfull och ganska stressad. Jag har börjat skriva alla möjliga listor för vad som ska handlas, vad det blir för lekar och massa annat som jag inte har tid med men både älskar och hatar att känna stressen. Och när ska kläderna hinnas sy??

Livet i allmänhet: Chill som tusan förutom att sömnbristen har börja lämna sina spår. Höll på somna på gymmet i dag, inte okej!


Något jag inte riktigt har börjat fundera på är vad man ska hitta på för nyårs löfte i år. Kanske blir det att försöka lära sig att dansa eller bli nyttigare. Hmmm det blir att komma på nått bra ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0