Tina - årets första luciatåg

Min dag har till största del varit rätt grå. Vaknade på fel sida, hade lovat att skjutsa Natta till skolan men bilen startade inte, jag var trött och det var bara blä. Men sen så gick bilen igång, jag fick spela innebandy & under träningen händer något ganska kul. Mitt under spelet släcks alla lampor, det blir kolsvart i hela hallen och sedan öppnas dörren och några älskade föräldrar till tjejer i laget kommer intågandes i luciakläder med ett ljus i handen och en härlig stämma. De bjuder sedan på pepparkakor, julmust och en julklapp. Dom har gjort ett kollage av dom absolut fulaste bilderna någon skulle kunna hitta på oss och ramat in som ska sättas upp i omklädningsrummet. Kul grej.

Kvällen avslutades hos grannen, favorit babbsan & hasse som bjöd på fika. Ibland saknar jag verkligen att vara 10 år igen. Men man växer & blir äldre, för varje dag som går.

Nu måste jag sova, väckaren står på 04.30 eftersom jag ska skjutsa John till flyget. Sedan blir det morgongym och innebandygymnasiet. Låter hurtigt men det blir nog fika på ib-gymn så det tar nog ut sig i längden ;-)

NIGHT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0