Tina - back in town

Jag ser att Frida lyckats hålla bloggen vid liv och även skaffat en ny header! Great. Men nu är jag hemma igen, skulle vilja säga tyvärr eftersom vi haft sjukt kul. Fast det är sant som man säger, borta bra men hemma bäst.

Allt började onsdagmorgon då bilen rullade från Skell vid 11.00, anlände i Sundsvall vid halv 5, shoppade, gick på IKEA, fördrev tid eftersom vi inte skulle ta oss in i stugan i Eskilstuna förrän 07.00 på torsdagsmorgon. Så under natten körde vi en bit för att värma upp bilen, stanna på en rastplats för att sova en stund, köra en bit för att värma upp bilen, stanna på en rastplats för att sova en stund och så fortsatte vi hela natten. En upplevelse, helt klart.

Sen har resten av resan i princip bestått av shopping, innebandy, fest, köra bil, äta skräpmat, skratt & åter skratt. Helt seriöst, jag har aldrig skrattat så här mycket! Blev tyvärr ingen utgång vid festandet eftersom det enda stället vi hittade hade den sjuka åldersgränsen 19 år? Stället vi planerat att fara på hade gömt sig under denna kväll för det gick verkligen inte att hitta. Men vi fick en ny vän, taxichaffisen, vars nummer jag fortfarande kan rabbla upp ur huvudet på beställning.















Bara några bilder som kort sammanfattar resan. Blogg.se är för segt och jag har långt ifrån alla bilder för att jag ska orka publicera några mer lite roligare men det kommer nog inom kort!

I morgon ska jag pumpa i gymmet! Kan bli en upplevelse, men förhoppningsvis kommer jag spendera många av mina lediga timmar där.

NIGHT

Jag ser oss ibland i mitt sagoland där vi ses och umgås en stund.


Kommentarer
Postat av: matilda L

haha, alltså varför är du neger på kortet ?

2009-12-15 @ 21:23:16
Postat av: Tina

Jag har mina knep ;-)

2009-12-16 @ 00:16:07
URL: http://trekaggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0