Tina - bitter hemresa

Jag tänkte uppdatera igår men just när jag skulle publicera inlägget slutade internet fungera och efter att ha bråkat med det kanske en kvart gav jag upp och gick och la mig. Men det var en trevlig kväll med julklappsutdelning och mys med laget. Sen hotellfrukost i morse fick mig på rikitgt bra humör.

Men hemresan kunde ha blivit lite roligare måste jag säga. Gårdagen har ju Frida snabbt berättat om, & den skulle vi fasen vunnit. Själv gjorde jag en chockerande debut som back. Inför dagens match skulle jag vara tillbaka på min älskade högervinge. Men icket. På uppvärmningen kom tränaren och sa att jag skulle spela back idag igen. Under matchen står vi upp och spelade bra i första och andra. Men i tredje vet jag inte vad som händer. Kaotiskt patetisk total kollaps. Så just nu känns allt bara bittert. Hoppas jag kan sova största delen av den här hemresan så den går fort för nu vill jag bara hem.

ADJÖ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0