Tina - day after tomorrow?

Vädret är kaotiskt, det är bara sjukt. Vilket får mig att tänka på filmerna The day after tomorrow och 2012. Huvva!

Gårdagen kingade, men en kväll med Rhodostjejerna kan väl inte bli annat än lyckad? & som jag brukar säga, idag mår jag som jag förtjänar. & jag mår som en gud.

Jag tog mig in till stan idag och hittade en nyårs outfit & otroligt nog var det lite folk på mellandagsrean men det kanske beror på vädret? Man tog sig knappt fram, varken med bil eller ben!

Elin har varit och käkat middag med oss och mamma bjöd på den nästan självklara maträtten veckan efter julafton -matrester från julbordet. Men inte klagar jag för gott var det. Ikväll har vi bänkat oss framför jvm med gurka, morötter och dip. Paus nu och dags att skala & hacka frukt för nu är det fruktsallad och glass som gäller!

NIGHT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0