Tina - en heldag på stan

Som väntat anlände vi i Skellefteå vid 5 tiden i morse, jag traskade till läggan och gick och la mig. Av någon konstig anledning vaknade jag 09.40 bara sådär & kunde inte somna om. Men jag blev kvar i sängen och bara tog det lugnt för att bli lite extra utvilad. Sedan kilade jag ner på stan med Malin vid halv 2 och tackar gör jag för det, hon gav mig lite julklappsinspiration så jag vet precis vad jag ska köpa till alla! Vilket inte är så många, men ändå ;) Jag blev kvar på stan med mamma & pappa till klockan 7 & efter helgen och natten är jag rätt slut nu.

Tänkte avsluta med bilder från helgen, som med detta härliga gäng ändå blev kung.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0