Tina - it's freakin' cooold

Det känns som jag har frusit hela dagen idag. Bara kallt, överallt. Försöker värma lägenheten med värmeljus, kanske blir lite bättre & det doftar då gott, vanilj!

Dagens planer failade lite, tydligen öppnade inte gymmet förrän 8 så vi hann inte gymma innan ib-gymn. Väl på innebandyn så bjussade Bobby Hero på julfika, mycket generöst och väldigt gott. Jag och Nattis drog och käkade, styrde vidare på hala vägar mot hennes crib för att se HarryP. Pigg som jag (not) var somnade jag, sov i kanske 2 timmar, vaknar av en övertaggad Nattis som vill käka pizza. Av någon anledning så förvandlas man till ett fettzy när man umgås med den där NattyG. Men någon gång måste man gotta sig, faktiskt.


PT & NT, vem vare som kasta?

Gymkortet utnyttjas till fullo just nu. I morgon ska jag och Amanda dit en sväng för att sedan relaxa på badet.

Dags att krypa ner under täcket och få lite värme i kroppen.

NIGHT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0