Tina - "Jag är alltid gratis på sånna här resor"

Just nu sitter jag hos Anna och vi taggar musik och gör spellistor inför våran resa. Det är alltså bara tre dagar kvar nu, TRE DAGAR!! Någon som har några bra tips på låtar? KOMMENTERA

Förövrigt så har denna dag varit en fettzydag. Började med födelsedagsfika hos Loella, dagen fortsatte med en french på shell, pizza på tre kronor och nu sitter vi och äter pepparkakor och mjölk hos Anna. Tur man ska träna hårt i veckan! Eller så kanske man reser bort och lever livet halva veckan? Om ni gissat på alternativ två så har ni rätt.


NIGHT

P.s. Mamma jag vet att du brukar bli fundersam över mina rubriker ibland och jag brukar säga att du behöver inte oroa dig. Vilket du inte behöver göra denna gång heller. Endast ett litet misstag som blev en väldigt rolig grej. D.s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0