Tina - jag tar steget ur vår sista dans

Jul om två dagar? Finns inte. Har aldrig haft så här lite julstämning, någonsin. På något sätt har tiden gått så fort att jag inte hängt med, jag skulle typ tro att det är början på november nu om jag hade levt utan kalender. Men nu är det den 22 december och jag måste styra upp lite här hemma. Har tvättat mängder med kläder, nu fattas det bara att finstäda rummet så mamma vågar välkomna några gäster & slå in sista klapparna.

Snöa har det gjort också, i mängder. Det bara öser ner.


Utanför mitt fönster just nu

Ikväll återvänder jag till stan för träning & match, sen åker jag nog hem till Örviken igen. Blir första gången på VÄLDIGT länge som jag sover här två nätter i rad.

TTYL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0