Tina - jag vet vad som måste göra, ändå sitter jag kvar här

Löning idag (eller lönebeskedet kom) och OM jag skuttade upp i taket! Det gillades skarpt men risken att jag kommer att åka på restskatt är ganska stor ;S Det gillas däremot inte.

Träningsmatch ikväll och än en gång blev jag placerad på backen. Vart kommer detta att leda? Det är frågan. Det jag med säkerhet vet är att vikariesamordningen ringde idag och jag ska jobba i morgon, 06.45-14.00 vilket innebär rapport på 26 vårdtagare som jag knappt vet vilka dom är. Var ungefär 2-3 veckor sen jag jobbade så minnet är ju inte så färskt. Jag är typ nervös, faktiskt.

I morgon kväll är det Bambi på hal is som gäller, jag ska ge mig ut på isen för första gången i år. Med en sticka i handen och ett försök till att spela hockey som jag tyvärr inte tror kommer att sluta så bra. Men gissningsvis får min omgivning sig ett mycket gott skratt.

Eftersom väckaren står på 05.30 ska jag krypa till kojs nu. & med sängen i tankarna kom jag på att det blir tre nätter i rad hemma i Örviken eftersom jag självklart kommer sova här natten till julafton!

NIGHT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0