Tina - slippery fingers

Sitter bänkad framför tvn, självklart, det är ju Fringe på tv ;-) Walter är king. Jag är trött. Men det är väl ingen nyhet? Men i morgon är sista dagen jag jobbar innan 25 december, eller vad jag vet iaf men det kommer säkert mer. Efter jobbet beger jag mig ner på stan för att köpa biljett till annandagen, där party står på schemat.

New moon i morgonkväll och jag har inga som helst förväntningar. Tror att den ska vara sämst för att bli positivt överraskad. Jag gillar positiva överraskningar ;-) Nu är det dags för sängen och förhoppningsvis kan jag sova redan innan 11! Hope so.

Sist men inte minst vill jag önska Frida lycka till! Puss på du ;*

NIGHT

6 dagar kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0