Tina - spring hit, spring dit

Jag skulle ju då på inskolning på en ny avdelning idag, blåkragen, men jag var där knappt halva dagen. Först ringer vikariesamordningen och undrar om jag kan jobba på gembot där jag egentligen jobbar 12-14. Sen ringer dom igen och undrar om jag kan jobba på hjortronlandet 9.00-10-30, en avdelning jag aldrig satt en fot i förut. Jamenvisst ställer jag upp och bra var det för nu kan jag anmäla mig på turer på hjortron också! Jobbjobbjobb. Det mitt liv består av nu, ungefär. Men på fredag är det dags för mig att se New Moon! Bättre sent än aldrig ;-)

För att lätta upp stämningen (inte för att den är dålig men) tänkte jag bjuda på en av dom fulaste bilderna från mina yngre dagar.



På den tiden försökte man sig på top model, vilket inte alltid lyckades.. Frågan är ju om jag kommer ångra publiceringen av detta foto..

NIGHT

7 dagar kvar.

Kommentarer
Postat av: duvetvem

DET KOMMER DU! SOM FAN! <3

2009-12-05 @ 02:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0