Tina - vad gör du nu för tiden?

Jag är redo för Västerås, skivorna är klara (eller vi har fixat alla låtar, ska bara brännas), otroligt nog har jag packat klart allt förutom kläderna som hänger på tork, taggar varje sekund gör jag också. Men jag kommer inte ha alltför lång tid på mig att längta för i morgon är det ganska fullt upp.

Ib-gymnasiet på morgonen > julmys hos Jullan > ärenden på stan > stöka på och fixa hemma > mental träning (som förövrigt kan bli rätt intressant) > DM-match > & sen är det hem och sova, upp och hoppa för att börja bege sig söderut

Shopping hann jag med idag, fick med mig lite smink och ett partylinne. REA och jag jublade!





Hela goa gänget, FAST, typ ett år sen.

NIGHT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0