Tina - vi drar till fjällen, fest hela kvällen

Eller vare kanske Karlstad och Västerås (igen) för att lira innebandy hela helgen? Jorå, nog äre det sistnämnda och jag klagar inte för fem öre! =D Men före avfärden, 12.00 från Edda, ska jag kika på slutspelet i dundercupen, dela ut ullmaxkläder, köpa två julklappar till julmyset under resan sedan en sväng på apoteket. & ja, det verkar som jag följer trenden som går i laget just nu med halsont. Bara lite, men bättre att vara förberedd och förebygga. Datorn kommer nog att hänga med på resan så jag kommer kanske med lite liveuppdatering från söder.


Foto: Robert Granström Västerbottens Folkblad

Förresten, är det jul om en vecka?! Jag hängde inte riktigt med i svängen där.

NIGHT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0