Tina - vi ser det snöar, vi ser det snöar..

Härligt med snö utomhus så att det blir lite ljusare. Nästan så att jag säger att det var på tiden. Internet ville inte samarbeta igår så det blev ingen uppdatering igår. Men igår for jag till Malin efter träningen, fikade, tände ljus och hade allmänt trevligt. Erik och David kom och joinade oss också.

Idag har jag varit ledig och bara tagit det allmänt lugnt (det var på tiden för jag är helt slutkörd), om man räknar bort från ib-gymn. i morse. Match ikväll mot hammarängen och nu sitter jag här, har nyss fikat och ska pallra mig i säng.


Havregrynsgröt, ett ägg, en smörgås a la Tina och en clementin som inte fick vara med på bild men som jag förövrigt blivit beroende av.

I morgon (+ på torsdag & fredag) är det jobb som gäller. Eller inskolning på en annan avdelning i huset i hopp om mer jobb = pengar! Upp i ottan så jag säger godnatt!

NIGHT

Nedräkningen har börjat, 8 dagar kvar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0