Frida: Att fylla 18, ångest eller lättnad?

det finns vissa stunder i livet man aldrig glömmer, det kan vara en sorgset minne eller ett minne fyllt att glädje. Det kan dock vara väldigt svårt att få med dessa på bild, men jag tänkte dela med mig av några minnen jag verkligen aldrig kommer att glömma som skett under mina snart arton år!




Något jag aldrig kommer glömma- Sunnanå F91



Något jag aldrig kommer att glömma- alla år tillsammans



Något jag aldrig kommer att glömma- vägen mot eliten, går inte att beskriva med ord!



Några jag aldrig kommer att glömma



Att vinna SM-Guld, kanske det härligste jag gjort! och verkligen något jag aldrig kommer att glömma



Sekunderna efter kan jag inte sätta ord på, den känslan är svår att glömma!


plus en massa mer!

Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis på födelsedagen Gull-Frida :-)!

Hoppas du får en underbar dag, det är du värd!

(L)

2009-07-16 @ 01:12:25
URL: http://elinlovisaa.blogg.se/
Postat av: Frida

TACK ELIN <3

2009-07-16 @ 10:39:46
URL: http://trekaggar.blogg.se/
Postat av: Anna

Något jag aldrig kommer att glömma - vägen mot elitserien!!! :D

2009-07-16 @ 21:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0