Frida: När regnet faller neeer spriiinger jaaag, då vet du aatt....

.....att ja är trött som satan och bara vill hem och sova, att jag längtar till efter klockan 17.30 imorgon (ledighet) och att jag kommer fira denna underbara känsla med att umgås med Jesper på kvällen :)

har dock inte så långt "lov" utan de varar bara i en dag, sedan är det hela i gång igen men som alltid kommer det ett MEN, då jobbar jag bara 2 dagar sedan bär det av till stockholm! Vi åker bil ner, Jag, Jesper, Pappsen, Hans brud och Jocke, trångt men mysigt (de finns delade åsikter om orden mysigt passar in i den meningen) menmen de får duga med bil på dit vägen, sen blire ju att flyga hem!

kommer då spendera en hel helg med bara älsklingen i sthlm, längtar!!







men innan det hela börjar så måste jag ju ta mig ut och springa
önska mig lycka till

Kommentarer
Postat av: a

mysigt.....

2009-07-25 @ 19:57:56
Postat av: kim

bara älsklingen?

2009-08-06 @ 16:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0