Frida: Ojobbigt att ha planerat en kung rubrik och sen glömma bort den....

Ni vet sist när ja snacka om att ja skulle ut å springa, man kan säga att de vart ganska varierat springning och gång. Jag tog mig nämligen an Bergsbyn-Norrböle (en sträcka på omkring 7,5 km), något man kanske borde orka men med min helt värdelösa ryggsäck vart det ett h-vete, så då vare att inse faktum och acceptera att jag var tvungen att gå lite grann. Förutom att snörerna från ryggsäcken som jag knytigt runt midjan, skar in i magen så ja ville kräkas så vart det en ganska trevligt löptur/promenad i regnet :)

hann till och med ta några bilder på den vackra och mindre vackra omgivningen mellan bergsan och stan
se och njut






när jag äntligen kom fram till målet (som var hemma hos jesper)
så bjöds de på äggmackor och kaviar




Mums mums

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0