Frida: På andre side broa

det har nog aldrig i Boda Borgs historia kaosat så mycket som det gjorde för mig och Axel idag, fyffaan säger jag bara! har nog aldrig kännt mig så stressad och skämmits så mycket som jag gjorde, men till slut blev det iallafall bra, tack och lov. En sak som var skönt med det hela var att tiden bara rann i väg och plötligt låg man hemma i sängen och planerar sin kväll, det blir att se en bra film och lägga sig tidig, det behöver jag verkligen!

det vankas en stockholm resa i slutet juli/början av augusti som jag verkligen ser i fram emot! Blir förhoppningvis att få lite snålskjuss dit med pappa och jocke, så man har råd å shoppa upp lite pengar, något jag personligen inte tackar nej till!



pappa, jag och joakim i Indien i julas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0