Frida: Stadsfesten i Skellefteå

har tagit en liten paus från städandet nu, blir så sjukt drygt efter ett tag. Måste nämligen städa hela övervåningen, som för övrigt består av fem stökiga rum, för att pappa ska ha sin årliga fest imorgon. Menmen jag ska nog lägga mig och sova snart för natten blir inte lång, ska upp 02.00 och sitta vakt på stan. Gör detta för att få gratis inträde till festivalen, så jag klagar inte allt för mycket.

tidigare idag var ju jag å Tinis på stan och spenderade pengar och jag kan lova att spendera var rätta ordet. For säkert en 1000 lapp var, men fynda gjorde vi allafall :) jag köpte ett par leggings, ett skärp, ett par glasögon (som kosta en tia), örhängen och en present till min bror som fyller år snart. Sen köpte jag ju hårfärg också, som snart ska användas.

3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, (16) längtar!!!!!!!!!



har ju helt glömt bort och visa min förändring, för er som inte träffat mig sen några veckor tillbaka
såhär ser jag ut nu



vet att den är suddig men de är lixom tanken, sen har jag billi glajjerna på mig också
för övrigt helt gräslig bild men de bju ja på!


Kommentarer
Postat av: elin

nog e du gulli no

2009-07-03 @ 02:33:31
URL: http://elinlovisaa.blogg.se/
Postat av: One of your lovers!

SnyGGT !!!!!!!!!!

2009-07-04 @ 18:02:28
Postat av: Anonym

SnyGGT !!!!!!!!!!

2009-07-04 @ 18:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0