Frida: torget är jävligt risigt

klockan är 03:12:33 och Tina tycker det är dax för att bädda in sig, vad tror ni jag känner nu då? För er som inte orkar skrolla ner så är klockan strax 06.00 och Frida är vaken. Som jag tidigare skrivigt så valde jag att ställa upp att jobba natt i nååååågra timmar för att få en gratis biljett till kvällen. Det har ni blivigt halvtid och det känns som det tyngsta lasset redan dragits, så nu är det bara att hålla ut dom sista 4 timmarna.

jag och mamsen har alltså tagit plats på stora scenen på torget i skellefteå. Ser ut som vi har en liten picknick mitt på scenen, trots att de blåser rätt mycket så klagar vi inte utan är rätt nöjda med det enorma vindskyddet scenen fungerar som. Ni undrar hur jag kan ha dator och internet här på scenen, jo de ska jag tala om för er, min mor tog med sin dator bara av en slump och som tur var så hade någon trådlöst (stort tack!).

ska återgå till mitt vaktande nu

kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0