Tina - back home

Ligger i min säng i Örviken, faktiskt andra natten i rad men igår orkade jag inte blogga utan däckade ganska snabbt i min säng. Min efterlängtade säng med mitt underbara prasslande täcke!

Jobbade igår 11-20 (vilket innebar att jag missade innebandyträningen, INTE OK) sen for jag till Adamus och såg film med han, Natta och Malin. Efter det drog jag mig hemmåt och slocknade.

Idag slöade jag mest fram till klockan 2 då jag for ut och sprang och tog igen onsdagsträningen som jag missade. Skyndade iväg till jobbet, 16-21 (vilket innebar att jag missade löpträningen, JOBBIGT) och väl där så hamnade jag ganska snabbt i slaggis med en vårdtagare. Eller snarare, jag blev slagen, kunde inte direkt slå tillbaka om vi säger så. Helt seriöst, det var full fart och svarta ögon på min avdelning idag! Men så är det ibland. Kom iaf hem till en gomacka som mamma gjort sedan gjorde hon även i ordning ett fotbad och avslutar med lite fotmassage. Mycket uppskattat!


Ungefär såhär glada var mina små söta tanter idag

Ska sova nu, jobb 07.00-14.15 i morgon sedan ska jag till Elin och boka flygbiljetter till vår Göteborg och Stockholmsresa som för övrigt kommer att bli king!

NIGHT

Kommentarer
Postat av: ELin

KING MED STORA BOKSTÄVER ÄR BARA FÖRNAMNET!!!!!! ROCK ON FÖRFAN.

2009-07-24 @ 00:40:35
URL: http://eelinbackstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0