Tina - dålig upptadering på g

Fick veta igår att pappa tydligen sagt upp abonnemanget på det trådlösa internet  vilket innebär att det inte varit gratis att vara ute på internet så vi kommer nog få en redig räkning senare efter att jag använt det i princip varje dag de senaste tre veckorna! Not good. Så nu när jag är i stan rätt mycket pga av jobb och träning så har jag inte tillgång till dator.

Igårkväll tog jag och Titti en mysig promenad efter älven och satt sedan uppe till nån gång på natten och pratade om allt möjligt mellan himmel och jord. Var ledig idag så Tittina tog en sväng till Boviken där det tyvärr inte var alltför varmt men vi fick oss en (halv)dag på stranden.

Besökte Lina, Henrik & Eddie och åt middag, grillat & gott ;D Skyndade iväg till träning, for och handlade efteråt, duschade och nu befinner jag mig hos NattyG. Malin och Elin har även varit på besök men for nyss. Jag är själv påväg, längtar efter kvällsfikat jag köpt! Måste bara utnyttja N lite till och använda datorn färdigt ;)

Jobbar 06.45-14.00 i morgon och tränar senare på kvällen så jag stannar nog i stan och tippar att det inte blir någon updatering i morgon. We'll se!

Då säger jag godnatt och tack för lånet till N för datorn!

NIGHT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0