Tina - don't bring flowers after I'm dead

Inte alltför mycket updatering men jag har ju som sagt varit upptagen.

Gårdagens besök hos Tello gick helt ok. Minisken låg lite fel men värken som jag haft har tydligen berott på att jag är sne i ryggen och en nerv ligger i kläm. Så nu äre väl massage och knotknäckare som gäller.

Trots att vädret inte var det bästa beslöt vi oss för att ta en båttur efter älven. Måste säga att det var lite smått kyligt speciellt i skuggan, men mysigt var det :)

Blev dock förbannad när jag hörde att dom bytt plats på Hassle och Ledin! Kom in just när Hassle sjungit klart och blev dock inte alltför glad eftersom att jag for dit tidigt för att se han men näe då var man ändå för sen. Han var det enda jag ville se! Men efter var det kramkalas med Erik och han skrev autografer och vissa lyckades fånga den på ett mer annorlunda ställe;-) Efter det flöt kvällen på och jag hade då riktigt trevligt :)!

Har jobbat idag och ska även jobba i morgon, delad tur och börjar klockan 7 så ikväll blir det lite film och mys i min ensamhet sen sängen relativt tidigt.

Ha så kul alla som är på festivalen och parta lite från mig också!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0