Tina - flashback

Lagt märke till den nya headern? Jag gillar den :) Förutom att Malin fattas... Jag hoppas hon förstår våran pik!

Har varit och handlat lite, köpte Frisk & Fröig (bröd) och skinkost vilket var lite av all mat vi hade med oss till Rhodos. Gott är det och fina minnen poppar upp i huvudet, like it! Så jag sitter och tittar igenom bilder från Rhodos och drömmer mig tillbaka ;-)

Morgondagen ska spenderas på stan med Frida och här ska det spenderas pengar! Var länge sedan jag shoppade och nu när jag fått lite cash så känner jag verkligen för att frossa och hitta något snyggt att ha på Fredag :) På kvällen kanske jag drar en vända på stadsfesten med Tittsan, we'll se.

Ska se NCIS nu och trycka en mindre mängd godis sen blir den nog sängen, förhoppningsvis i vettig tid för en gångs skull.


Älskade Örviken

Goodnight

Kommentarer
Postat av: JP

Hahaha undrar när hon ser det =)

2009-07-02 @ 19:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0