Tina - GRATTIS FRITTAN

Måste börja med att säga GRATTIS till lilla Frida som nu blivit stor!!! GRAAATTIIISSSSSSS :D

Just nu ligger jag i Nattis soffa där jag brukar hamna när jag sover här. Hade chans på Davids säng men den gav jag bort till den här Amanda som jag så snällt tagit hand om idag ;) Nämen riktigt trevlig tjej måste jag säga och en talang i innebandy!

Efter träningen så begav vi oss till Morön och såg fotboll, Morön-Robertsfors 1-1. Mer än matchens resultat kan jag inte ge er för större koll än så hade jag inte ;) Fick sedan ett samtal av Tompa (Fridas pappa) som bjöd hem oss till han på varma mackor, sonen Jocke hade gjort ett 20-tal och dom skulle inte orka äta alla sjäva. Lite smått kul tycker jag eftersom Frida var inte ens hemma. Så efter fotbollen körde vi bort till Sunnanå och fikade & pratade innebandy i mängder, melike. Blev där i princip hela kvällen tills Tompa körde iväg oss för att ringa hans nya brutta, hehe ;)

Ögonen svider och kroppen har börjat protestera mot min nuvarande dygnsrytm så det är dags att sova nu!


Än en gång, grattis stumpan ;*

NIGHT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0