Tina - i want oboy

Vissa begär är större än andra och just nu så är jag i stort behov av sömn. Tänkte gå och lägga mig ganska direkt efter jag skrivit klart det här inlägget. Hoppas bara att jag kan somna med tanke på att jag vaknade halv 1 idag.

Jag hann ta mig ut och springa trots att jag vaknade så sent, skyndade iväg på jobbet och har avverkat 5 timmar på brogården. Lagomt långt pass sådär ;) Kom på att vi hade ju mage/rygg träning idag och jag missade ju som sagt den så det blir väl att pumpa lite innan man går och lägger sig. Haha, fast alltså är det bara jag som känner mig jättetapig när man ligger och gör sit-ups m.m. själv? :O

Näe, nu är det dags att borsta tänderna.
NIGHT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0