Tina - It don't matter if you're black or white

Sitter och ser avslutningen på Michael Jacksons minnescermoni och jag måste erkänna att man blir lite smått berörd (okej, ganska så jätteberörd). Det går knappt att förstå hur stor denna man var och jag håller med det kommentatorerna upprepade flera gånger, allt fint alla har sagt om MJ ikväll skulle han ha behövt höra när han levde.

Annars har det väl inte hänt alltför mycket idag, var på stan och fick med mig ett par skor hem, lägger in en bild senare och sen har jag tränat & sprungit ute i regnet, yummie!

Kvällen kommer jag att fortsätta spendera framför tv:n där det ska visas mer Michael Jackson, dokumentären The dangerous tour.

Michael Jackson, vila i frid.




Smile, even tho' it's breaking

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0