Tina - jag vill ha dig nu som jag hade dig förut

Soligt och varmt ute idag, precis vad man längtat efter! Men ändå så har jag varit inne eller suttit i skuggan hela dagen? Fråga mig inte varför, brännan skulle behöva bättras på men jag ids som inte helt enkelt.

Rätt fullspäckat schema idag, så fort som möjligt ska jag bege mig till Ursviken för att hjälpa ElinB med sina förberedelser inför hennes party tonight. Skyndar sedan iväg till träning och skuttar runt på innebandyplanen. Efter det är det bara att stressa sig i ordning och bege sig till vikariefest på jobbet, haha kan bli spännande! Sedan blir det party och utgång & förhoppningsvis blire king;D

Måste skynda och slå in Elins present nu sen fara och göra några ärenden.

SOLONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0