Tina - just shoot me

Slöade rätt mycket idag innan jag for och hämtade Frida klockan 4 på jobbet. For till Team för att hämta resten av klubborna och allt som kommit samt prova storlek till vårat matchställ. Mumma säger jag bara till nya saker, kunde dock vara liiiiite snyggare men som man brukar säga, allt klär en skönhet ;-)

Väl på träningen med den nya stickan i handen var första 30 minuterna nästan skrattretande men när jag väl van mig var den helt okej faktiskt. Jag tror vi kan bli riktigt bra vänner, men kommer att bli svårt att ersätta min älskade curve...



Efter träningen for jag och CD på bio, ville se Ice Age 3 och när vi väl var där så insåg vi att den började 20.30 och klockan var då 20.33 så vi skyndade oss till disken och köpte biljetter. & det var värt varenda öre att se den, TUMMEN UPP! Haha jag älskar Ice Age :D När vi skrattat av oss i nån timma gick vi till calles och satte oss ner och pratade. En massa tjejsnack blev det måste jag säga, har inte träffat Sandra på ett riktigt bra tag så det var kul med uppdatering :D

I morgon blir det att städa till i lägenheten eftersom min bror kommer hem och vill säkert också få plats någonstans, sen måste jag ut på en löprunda, jag jobbar 13.00-21.15 vilket innebär att jag missar träningen.

JAG TAGGAR TILL HELGEN! ;D

Förresten, grattis på födelsedagen O ;-)

GOdnatt! ;*

Kommentarer
Postat av: CD

updates, fuck yeah :D

2009-07-09 @ 23:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0