Tina - man in the mirror

& TV4 bara fortsätter att sända Michael Jackson och jag bara fortsätter att titta. Ofattbart, verkligen king of pop!

Min käre bror har anlänt hem till Sverige men stannar i Stockholm ett tag och kommer till Skellefteå på torsdag. Blir trevligt med lite sällskap i stugan, bara han inte är brunare än jag!! ;-) Fast det tror jag... Men iaf, puss på han :*

Nu till mina skor jag köpte, hittade inga bilder på dinsko.se så jag fick plåta egna.

  
Värda 399:- ?
Behöver skor, men även pengar... Hjälp?

Taggar helgen!! :D
Näe nu säger jag godnatt, GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Skorna var toksnygga!



Kram

2009-07-09 @ 16:01:55
URL: http://minegenbergochdalbana.blogg.se/
Postat av: Cecilia

HAHA du behöver INTE skor, meeen jag tycker ju att dom är snygga så nog ska du behålla dom ;)

2009-07-10 @ 23:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0