Tina - nattfika

Sitter och fikar lite, mums vad mat är gott & jag älskar det.

Som sagt så var ju jag och Frida på stan idag och för en gångs skulle shoppade jag loss (enligt mig)! Fick med mig tre linnen, ett par leggings, två par trosor, ett par örhängen och tre olika uppsättningar armband med flera armand i varje (så jag har typ 1000 nu), om ni fattar vad jag menar. Jag är rätt nöjd med mig dag och jag har en outfit till i morgon :D

Ikväll har jag varit en sväng på stadsfesten och känt på stämningen lite. Helt ok, dock ganska mycket äldre folk. Nykter var jag så jag har även agerat chaffis så nog har jag tjänat ihop en slant, passande eftersom det rök endel idag. Fast det jag tjänade kommer att förvinna lika fort som det uppstod. Ska nämligen till Tello i morgon för att ännu en gång fixa knäet och kolla foten som jag så lyckat trampade snett med i tisdags. Detta sker klockan 9 (!!!) på morgonen och frågan är ju då varför jag sitter uppe nu pigg som tuppen? Lycka till med att somna Tina...

Morgondagen ser ut som följande
-Tello kl.9
-Om vädret tillåter, flyta med båt i älven kl. 12
- Chilla med rhodosgänget för att sedan äta middag vid älven
- Förfest hos Matilda sedan stadsfesten
- Ledin kl.9
- HASSLE KL. 22.30
- Party on


I morgon kör vi så det ryker!


Måste nog börja fundera på sängen nu om jag ska orka med morgondagen.

TJEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0