Tina - no kidding

Borde egentligen vara lika duktig som Frida och fara ut och springa, med det får bli lite senare. Inte just nu.

Vet inte varför men jag sitter på badrumsgolvet med datorn i knäet, det går bra det med. Har varit på stan med mamma och bror min, lyckades inhandla två linnen och en t-shirt trots att jag hade bestämt mig för att lugna mig med shoppandet till när jag och Elin drar iväg på våran trip.

For och handlade på maxi där jag hade så dålig humor och roade mig med att ta kort på något som jag just då skrattade rätt friskt åt.


Trots att jag sett "sjukare" matfenomen



Väntar på mat -lax, potatis och ljusungsbröd. Lätt en topp 5 rätt, mums!

Har inga direkta planer för kvällen, i princip alla är ju på PDOL. Z-boy fyller även år idag så min present till han kanske blir att ställa upp som drunkdriver, får se. Men grattis iallafall! :)

Taggen på innebandyn är helt sjuk, jag längtar fruktansvärt mycket!!!!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0