Tina - oh we're going to gbg and sthlm ;-)

Sitter här med ElinB och har just ätit kebabtallrik som mor min tillagade. Skönt att vara hemma ;-) Jobbade till 14.15, for och hämtade Elin i stan sen till Örviken för att boka våra flygbiljetter.

Flyget till Göteborg lyfter 06.25 torsdag den 20 augusti och stannar där till söndag då vi sedan flyger till Stockholm och anländer 12.35 i huvudstaden. Där blir det en kort visit med lite shopping och kanske träffa några kända ansikten och sen bär det av hem till Skell måndagmorgon 08.45. En resa som inte kan bli annat än KING!


Hoppas få träffa denna efterlängtade stjärna som numera är en 08:a :*

Denna resa innebär att jag känner för att spara lite pengar så det blir inget PDOL för mig i helgen, lika bra det, måste vila upp mig :) Vet dock inte riktigt vad som händer, eller jo, jag ska försöka ta mig in i spfl-gänget och se film ikväll med Elin och några av hennes fd. klasskamrater. Kan bli mysigt efter en rätt så tuff arbetsvecka.

Kommentarer
Postat av: Elina

haha så fruktansvärt snygg man är, speciellt på planen ;) HOPPAS VI SES NÄR NI KOMMER NER TILL HUVUDSTADEN!! Hoppas allt är bra med dig. Kram kram

2009-07-31 @ 22:14:39
URL: http://elinalu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0