Tina - Piiirrrrrrr

Hade tänkt sammanfatta dagen i punktform + lite bilder för att göra det enkelt och slippa långa texter.

* Skjutsade Amanda till bussen 07.45
* Skjutsade NattyG till Morön 10.00
* For på stan och provade storlekar till matchkläder och dressar
* Åt på Subway
* Skjutsade N till jobbet
* Jag & Elin for till Örviken och lagade typ världens godaste mat. Fläskfile sambal oelek med kroketter & bea.
* Löpträning som bestod av totalt 40 intervaller
* Mys
* Fettokväll med Cisslan




Kanske inte världens snyggaste, men världens godaste mat!


Fettzy

Jag gillar dagen och jag gillar mitt sällskap!

Ska vara lite socialare med Cecilia nu ;)

NIGHT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0