Tina - R.I.P Smulan

Jag älskar mat och just nu längtar jag fruktansvärt mycket efter mammas mat! Fick ett samtal alldelens nyss och dom har landat i Skavsta nu sen får vi se när dom kommer hem till schtaaan eller om dom tar en liten roadtrip på vägen hem. Även guld att jag skulle få bjuda ut bror min på lunch i morgon och hon bjussar på kalaset ;-)

Allt har tyvärr inte varit toppen idag. For hem till Örviken för att städa huset innan mamma och pappa kommer hem och då ringer farmor och storgrinar! Hennes älskade katt Smulan hade blivit överkörd och dött. & hennes katter är verkligen hennes allt så hon var helt förstörd. Snäll som jag är då skippar jag städningen och bjuder henne på middag. Korv och mackaronen, ingen fancy dinner men hon blev så glad, så glad.

Efter jag skjutsat hem farmor så skyndade jag till träningen, 8x400 meters backintervaller. Jobbigt var det speciellt när man jagar av en hel myggsvärm. Men jag taggar innebandyträning i morgon :D Tydligen så ska någon från Sundsvall komma och provträna i morgon och jag har fått i uppgift att hämta henne på busstationen och för det så bjussar Tompa på fika :* 

Menmen, efter dagens träning skyndade mig hem, åt mat (L) och nu ligger jag här i sängen och nog kurrar magen igen.. Bästa att jag sover nu så att jag inte måste äta igen! :)


NIGHT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0