Tina - sleepmode on

Nu är det verkligen dags för sängen. Har varit en tuff helg och den är inte slut än.

Jobbade ju på brogården 16-20, lagomt långt med tanke på vad som väntade mig. Jag skyndade iväg till Frida och duschade och gjorde mig klar för kvällen och festen drog igång :) Vi var hos Frida tills klockan var kanske 12 då vi började vandra in mot Trästocks och jag lämnade lite kläder osv. eftersom jag skulle dit och jobba senare på natten. Tanken var att vi skulle in på Olles eller Calles för Fridas skull men så långt hann vi inte. Var i stan 20 i 2 och gick då på max. Åt, slöande och fördrev tid. Vid tre skulle folket bege sig hemmåt och jag for till Trästocks för att jobba. Kom en timma tidigare än tänkt och joinade Elin och Kåggan som hade lyckats få bästa tältet att vakta!

Häckar hela natten lång i tältet, mellan klockan 03.00 och 10.00, får kanske 20 minuters sömn under den tiden! Går från Nordanå till Frida med några lager kläder och fullt med packning, kändes inte rätt med mössa i mitten på juli;-)

Kommer till läggan, sover mellan 12-14, börjar jobba 15.00 och helt slutkörd kommer jag hem och nu ligger jag här. Längtan till sängen är stor så nu ska jag slumra! Jobbar nämligen 07.00-17.00 i morgon.

& Frida, du fyller 18 bara en gång i livet och inte hade jag tänkt missa den festen! Jag är väldigt trött men jag ångrar mig inte för en sekund att jag for :*

NIGHT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0