Frida: Armhävningshopp sa du?

Ännu en dag avklarad. Tänkte inte säga nå mer om just de, förutom att det har varit en riktigt härlig dag här i Skellefteå.

Över till något som jag glömt bort att berätta om, Midsommar. I vanliga fall hade jag följt familjen till Risböle och lekt en massa lekar och käkat mängder med mat och efterrätt men i år blev de lite annars. Jag följde med Jesper och hans pappa, hans pappas tjej/kvinna/dam och hans lillebror till deras stuga i Cleanmountainwater (klura på den ni), dagen före midsommar. På midsommarafton blev vi kvar lämnade ensamma i stugan så vi tog vårt pick och pack och åkte ut på sjön. Det såg ljust ut för mig att jag både skulle ta hem störst och mest fisk, men förlorade konstigt nog när Jesper drar upp en brax från ingenstans, menmen vem har sagt att livet är lätt?

Bara en liten stund efter vi kommit upp på fastlandet igen, kom Robin och Josefin och gjorde oss sällskap för kvällen. Det åts mycket god mat och vart en riktigt trevlig kväll, något jag gärna gör om! Ska försöka övertala Jesper att vi far till hans stuga snart igen, var riktigt mysigt där så dit åker jag gärna igen.

känner mig dock lite besviken på två saker:
1. ingen bild från kvällen togs.........
2. att kasta ner två kubbar efter varandra och sedan missa kungen :O
......de finns inte!



sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0