Frida: eller vare nya Frida??

jaa de är frågan, ska försöka få en bild på nya frida så snabbt som möjligt, dvs om ett bra tag, men den kommer!
Förutom min drastiska förändring så har det inte hänt så mycket. Jag har börjat sommarjobba och hitills så har det varit ganska segt, ni förstår jag jobbar på boda borg och vissa sommardagar så är det inte så många där och det resulterar i lite saker för Frida att göra. Fick till och med ledig imorgon, vilket känns väldigt bra trots att jag bara jobbat i 2 dagar.

Morgon dagens schema lär bli fullproppat, vill hinna göra allt klart inför midsommar och extra rummet som vi nyligen bestämt oss för att ta tag i. Förutom massa saker som MÅSTE göras så ska jag följa älsklingen till hans stuga som ligger i Renbergsvattnet. Längtar!


om jag säger så här: jag ser inte ut riktigt så här längre :)


ja de var väl allt för mig ikväll, nu blir de bädden
sov gott

Kommentarer
Postat av: Elin

haha det gör du väl? :-)

2009-06-17 @ 08:19:38
URL: http://elinlovisaa.blogg.se/
Postat av: beundrare

att vara så fräsch...

2009-06-17 @ 21:37:47
Postat av: Anonym

Att vara såå fräsch!!:)

2009-06-17 @ 21:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0