Frida: Joypeak

Sitter hemma och ska strax få min efterlängtade dusch. Eftersom vi eldar hemma så tar det ju sin tid men men, känns otroligt skönt efter en dag som denna. Det var joypeak idag och vi ställde upp med ett lag, ett faktiskt helt okej bra lag men det räckte bara till en andra plats. Jag klagar då inte eftersom vi fick fina priser ändå, men att vinna hade ju inte varit fel de heller.

Det har ju varit massor på gång nu på sista tiden och sommarlovet har nu äntligen börjat, men slutar på måndag när jag börjar jobba. Hoppas det inte blir allt för bra sommar värder i år (riktigt egoistiskt av mig, förlåt) men jag kommer må så dåligt om de blir de. Att vara instängd i vitberget kan ju nämligen vara bland den bästa solfaktorn som finns, så de skulle faktiskt kännas lite bättre om några andra också var vita som molnen, som jag troligen kommer vara.

Jag lovade ju att lägga in lite bilder så här kommer de:



KÅggan och hennes dejt Hägg




Stilit!





Sen lite annat känt folk som sågs på balen:










Tittar man riktigt noga så ser man smurf ^






Sen träffade jag malin ute i torsdags och då togs det också en bild :)




Ska kiila in i duschen nu medans det är varmt men haare gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0